سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ

 

 

در قضیه‌ی مشروطه، هنگامی که به انگلیسی‌ها اعتماد و راه به‌سمت سفارت آنها کج شد، ضربه‌ی اساسی وارد و نتیجه‌ی آن ۷۵ سال عقب ماندن کشور شد.   ایشان خطاب به برخی کشورهای منطقه خاطرنشان کردند: اگر هوشیار نباشید و ترفند نظام سلطه‌ی آمریکا را درک نکنید و فریب لبخند آنها را بخورید، شما هم ممکن است ۵۰ یا حتی ۱۰۰ سال عقب بیفتید.

 

 

*********

 

 

هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد ، بنابراین باید قدرت دفاعی کشور را روزبه‌روز استحکام بخشید.

 

 

چکیده ی سخنرانی رهبری در 28شهریور 1395 را در ادامه مطلب بخوانید.


*********


هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد ، بنابراین باید قدرت دفاعی کشور را روزبه‌روز استحکام بخشید.

 

در قضیه‌ی مشروطه، هنگامی که به انگلیسی‌ها اعتماد و راه به‌سمت سفارت آنها کج شد، ضربه‌ی اساسی وارد و نتیجه‌ی آن ۷۵ سال عقب ماندن کشور شد.

 
ایشان خطاب به برخی کشورهای منطقه خاطرنشان کردند: اگر هوشیار نباشید و ترفند نظام سلطه‌ی آمریکا را درک نکنید و فریب لبخند آنها را بخورید، شما هم ممکن است ۵۰ یا حتی ۱۰۰ سال عقب بیفتید.

 

 

 
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: اگر ما امروز راه را برای مذاکره با آمریکایی‌ها و وسوسه‌های آنها در بخش‌های مختلف، باز کنیم، نه فقط زمینه‌ساز نفوذ آشکار و پنهان آنها شده‌ایم بلکه پیشرفت مورد نظر کشور هیچ‌گاه محقق نخواهد شد و عقب‌ماندگی قطعی خواهد بود.

 

 

مذاکره با آمریکا نه‌تنها فایده ندارد، بلکه ضرر هم دارد و این موضوع، با استدلال به مسئولان سطوح بالای کشور گفته شده و آنان نیز پاسخی در رد آن نداشتند.

 

درس قرآن به ما این است که در مقابل دشمنی‌ها باید با یاری جستن از خداوند، استقامت و پایداری کرد، زیرا خدا و هدایت الهی همراه ما است.

 

اگر ما انگیزه، ایمان و عزم راسخ خود را حفظ کنیم و عقل و تدبیر را به‌درستی به‌کار ببندیم، بر تدابیر همه‌جانبه‌ی دشمنان فائق خواهیم آمد و برخلاف تصور برخی که خیال می‌کنند محاصره شده‌ایم، همه‌ی دشمنان را به خاک خواهیم نشاند.

 
ایشان تأکید کردند: من نسبت به آینده هیچ نگرانی ندارم و معتقدم به توفیق الهی، فردای کشور از امروز آن، بسیار بهتر خواهد بود.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی