سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

۱۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه موکب با همکاری پایگاه های بسیج مسجد امام خمینی و شهید ضیغمی ، در مکان های سه راه نمازی به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) و فلکه شهرداری اول خیابان پیروزی برپا شده است که هر موکب برنامه خاصی را دنبال می کردند.

در یکی از موکب ها برنامه واکس زدن صلواتی توسط تعدادی از بچه مسجدی ها برگزار شد ؛ در این برنامه یک صندلی ویژه مسئولان استان قرار داده شد  تا مسئول به عنوان خادم مردم ، با واکس زدن کفش های زائران احمد ابن موسی(ع) ارادت خود را نشان دهد.

هدف از برپایی این موکب ها را می توان اشاعه فرهنگ خودباوری و تبعیین شعار اصلی امام حسین(ع) دانست.

رسول حیدریان ، فرمانده پایگاه مقاومت مسجد امام  خمینی(ره) حوزه بسیج امام باقر(ع) ؛ شعار این موکب ها را " پای رفتنم نبود ، خادم اربعینیان سومین حرم شدم ” دانست و ابراز داشت : دومین موکب در فلکه شهرداری برگزار می شود که زائران جامانده از اربعین دل نوشته های خود را می نویسند.

در این موکب ، دوستداران و عاشقان حضرت امام حسین(ع) و خاندان عصمت و طهارت ، دلنوشته های خود را در لوحی که به منظور ثبت این احساسات مردمی ، تهییه شده بود می نوشتند.


موکب سوم به پخش و توزیع اطغام در میان شرکت کنندگان در مراسم "اربعینیان سومین حرم" اختصاص داشت که با استقبال مردم شیراز مواجه شد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۱
حسین کازرونی

پایگاه مقاومت قدس از پایگاه های زیر مجموعه حوزه 5 امام باقر علیه السلام ، در خلال راهپیمایی "اربعینیان سومین حرم" ایستگاهی را تحت عنوان "شهدای مدافع حرم" برپا کردند که با استقبال مردم شیراز مواجه شد.


در روبروی این نمایشگاه پرچم دو کشور مستکبر در سطح بین الملل بر روی زمین پهن شده بود و مردم شیراز و حاضران در راهپیمایی عظیم "اربعینیان سومین حرم" با رد شدن از روی این پرچم ها ، انزجار خود را به جهانیان نشان دادند .


همچنین در این نمایشگاه ، قسمتی برای ماساژ و همچنین ویزیت رایگان ، شرکت کنندگان در راهپیمایی ، تدارک دیده شده بود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۲
حسین کازرونی
همزمان با اجتماع عظیم مسلمانان در بین الحرمین، از اربع مسیر رهسپار حرم نواده حسین بن علی شدند تا بگویند ما امروز آماده ایم تا حیات خود را هزینه ادامه حیات اندیشه های حسین ابن علی(ع)در اذهان انسان های آزاده کنیم.

پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در شیراز امروز صبح از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه با حضور گسترده عاشقان حسینی آغاز شد.

ایستگاه های صلواتی هیئات مذهبی و موکب های اربعین حسینی در حالی به راهیان حرم احمد بن موسی (ع) آب می دادند، که با اسامی ائمه اطهار نام گذاری شده بودند.

عزاداران حسینی در حالی که قطره های کوچک گلاب بر سر آنان فرود می آمد  با صدای مدیحه سرایی هیئات مذهبی هم نوا شده بودند و در حالی که به آرامی گام  بر می داشتند، همه با هم نوحه ها را زمزمه می کردند. آری، آنچه بر لبان آنان نقش می بست، اسامی خاندان عصمت و طهارت بود.

جوانان پرچم های رنگارنگ «لبیک یا حسین» و «کلنا عباسک یا زینب» را بالای سر برده بودند و با چشمانی پر از اشک آن را به حرکت در می آوردند و پیشاپیش گروه های جمعیتی که عاشقان حسین بودند، حرکت می کردند.آنها  همواره چشمانشان را به پرچم دوخته بودند تا همه بتوانند حرف دل آنها را بخوانند.

نمایشگاه هایی در طول مسیر برپا شده بود و در آن تابلوهایی در معرض نمایش قرار گرفته بودند که پیاده روی فرزندان ایران اسلامی را در سال های گذشته برای رسیدن به بین الحرمین به تصویر می کشید. 

امروز مردم شیراز در اربعین سالار شهیدان در حالی که همگی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) را مقصد خود قرار داده بودند، در طول مسیر به آنها خیره شده بودند و دلشان را به بین الحرمین می رساندند تا از راه دور بوسه ای بر ضریح شش گوشه حسین بن علی (ع) بزنند.

هیئات مذهبی مملو از جوانانی بود، که با ندای «یا حسین» بر سر و سینه خود می زدند تا آن روزی را نبینند که سر آنها از اندیشه حسینی و سینه آنها از عشق حسینی خالی باشد.

مقصد تمامی عزاداران حسینی حرم احمد بن موسی (ع) بود. هر چند آنان امروز نتوانسته بودند خود را به بین الحرمین برسانند، اما امروز با بوسه بر مضجع نورانی احمد بن موسی (ع) و برادرانش اربعین سالار شهیدان را به امام زمان خود تسلیت گفتند و پیمان شهادت بستند.

این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر در حرم احمد بن موسی علیه السلام به پایان رسید.



پایان پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۰۳
حسین کازرونی
به گزارش روابط عمومی حوزه 5 بسیج امام باقر(ع) شیراز ، پایگاه مقاومت ثاراله(ع) مستقر در مسجد خیرات با همکاری کانون فرهنگی هنری این مسجد در صبح روز اربعین ، اقدام به توزیع شیرکاکائو در روبروی مسجدخیرات کرد.


برنامه ی توزیع شیرکاکائو نذری ، توسط پایگاه ثاراله(ع) چند مدتی است که به یک فرهنگی تبدیل شده است و با حضور پرشور اعضای واحد نوجوانان این مسجد در اجرای این مراسم ، شور و نشاطی معنوی به محله القا می شود.


از جنبه های مثبت این مراسم می توان مشارکت اعضای نواجوان مسجد را در اجرای یک مراسم دینی و اجتماعی نام برد ، به این صورت که اینگونه همدلی ها باعث افزایش روحیه مشارکت در نوجوانان می شود.


پایان پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۶
حسین کازرونی


این دهان ب‍‍ستی دهان‍‍ی باز ش‍‍د

تا خورن‍‍دهٔ لق‍‍مه‌های راز ش‍‍د



لب فروب‍‍ند از طعام و از شراب

سوی خوان آسمانی ک‍‍ن شتاب


گر تو ای‍‍ن ان‍‍بان ز نان خالی کن‍‍ی

پر ز گوهرهای اج‍‍لالی کن‍‍ی


طفل جان از شیر شی‍‍طان باز ک‍‍ن


بعد از آن‍‍ش با مل‍‍ک ان‍‍باز ک‍‍ن


چ‍‍ند خوردی چرب و شی‍‍ری‍‍ن از طعام

امتحان ک‍‍ن چ‍‍ند روزی در صیام


چ‍‍ند شب‌ها خواب را گ‍‍شت‍‍ی اسی‍‍ر

یک شب‍‍ی بی‍‍دار ش‍‍و دول‍‍ت بگی‍‍ر
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۱
حسین کازرونی

بررسی جریان سازی های اخیر پیرامون ترور شخصیتی دکتر علی شریعتی



   دانلود کلیپ صوتی


روشنفکرها من را به مذهبی بودن و مذهبی ها من را به روشنفکر بودن متهم میکنند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۸
حسین کازرونی





برای مواجهه با هر حادثه ی محتملی آماده ایم.






۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۳:۳۴
حسین کازرونی
ستاد هماهنگی اربعینیان سومین حرم اهل بیت در شیراز ، با حضور فرماندهان پایگاه های حوزه 5 امام باقر(ع) و شورای حوزه در محل مسجد باقرآباد تشکیل شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۳
حسین کازرونی

اگر شخصی درک کرد که ایران عزیز در حال حاضر در وسط یک جنگ به شدت وحشیانه و مهندسی شده قرار دارد ، آن وقت از مسائل کوچک ، معضلات بزرگی نمی سازد و در محیط مسجد و پایگاه بسیج به فکر جذب جوانان و هدایت قلوب مسلمین می افتاد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۵
حسین کازرونی
سردار کوشکی،معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خبر داد:


آیا جمعیت مومن و مومنه در سومین حرم اهل بیت ، احساس امنیت اجتماعی و فرهنگی می کنند؟ چرا باید هر فرقه ای که می خواهد منتشر شود و تبلیغ شود ، شیراز را محلی امن برای ترویج خود می داند؟
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۳
حسین کازرونی



 امروز عده ای در ایران از خود هیلاری کلینتون بابت شکست وی غمگین‌تر هستند، جا دارد آنان که آتش فتنه 88 را بر جان و مال ملت ما افروختند از حامی و پشتیبان خویش پذیرش شکست را بیاموزند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۵
حسین کازرونی






اصلا حرم ناموس ما شیعه است ناموس آدم تو دلش جا شه

هر کی نگاه چپ بهش انداخت خونش باید پای خودش باشه


گیرم که تا دندون مسلح شن می چربه زور غیرت و ایمان

اون ور تموم کافرا اینور جمهوری اسلامیه ایران


گیرم که جون شیرین ترین باشه اینجا ولی جون دادن آسونه

با هر نفس فریاد سر می دیم هرگز حرم تنها نمی مونه


هرگز حرم تنها نمی مونه



رزمایش بزرگ مدافعان حرم با حضور 62 گردان بیت المقدس بسیج در 14 نقطه از استان فارس بمدت 36 ساعت برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۳
حسین کازرونی






شهید محمد کریم اسد سنگابی در تاریخ 1 آبان ماه سال 1324 در شهرستان شیراز در خانواده ای نظامی دیده به جهان گشود پدرش غلامرضا و مادرش عترت نام داشت.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۹
حسین کازرونی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۳۴
حسین کازرونی



این را به شما عرض بکنم:

وسعت ما، جمعیّت ما، امکانات بشری ما، امکانات زیرزمینی ما جزو برجسته‌های دنیا است.

من نمیخواهم رجزخوانی کنم؛


در همین بیانیّه‌ای که اخیراً جامعه‌ی اروپا منتشر کردند -که دست ما هم رسید- راجع به ارتباطات با ایران که صحبت میکنند و تحلیلی که از ایران میکنند،

همه‌ی این حرفهایی که من گوشه‌ای از امکانات کشور را به شما گفتم، آنجا آمده که ایران یک چنین کشوری است با یک چنین امکاناتی، با یک چنین بازاری، با یک چنین مردمی، با یک چنین استعدادهایی، با یک چنین منابع زیرزمینی‌ای، با یک چنین موقعیّت سوق‌الجیشی فوق‌العاده‌ای -اینها را دیگران دارند میگویند-

خب [اینکه‌] یک کشوری با این خصوصیّات که اهمّیّتش به این [حد است‌]، بیاید در مقابل زورگوییِ اینها بِایستد، برایشان سخت است؛ [اینکه‌] یک نظام اسلامی، یک نظام دینی، یک نظام ایمانی، مبتنی بر ارکان اسلامی و افکار اسلامی شکل بگیرد، برای اینها غیر قابل تحمّل است؛ [لذا] دشمنی میکنند، مخالفت میکنند، معارضه میکنند؛ این را جوان و نخبه‌ی ما باید بداند.


من نمیگویم شماها بیایید دائماً شعار مرگ بر فلان، و «زنده باد» و «مرده باد» [بدهید]، این را نمیگوییم، این توقّع را ما از بچّه‌ها از هیچ‌کدام از جوانها نداریم -

[البتّه‌] در جای خودش چرا- امّا باید بدانید، باید بتوانید تحلیل کنید مسائل سیاسی منطقه و کشور را.

بنابراین از خداوند متعال درخواست داریم به شماها توفیق بدهد و شماها را برای کشور حفظ کند.

شماها فرزندان و جگرگوشگان ملّت ایران هستید؛

خدا ان‌شاءالله شماها را برای این ملّت نگه دارد و همه‌ی شماها را به سمت آنچه رضای او است هدایت بکند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۱
حسین کازرونی