سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

۲۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود فیلم

حجم: 3.83 مگابایت

گروه گزارش های ویژه مشرق؛ طی سال های 1917 تا 1919 ایران با وجود اعلام بی طرفی در جنگ جهانی اول، بیشترین آسیب را از این جنگ ویرانگر دید و در حدود نیمی از جمعیت کشور قربانی مطامع کشورهای بزرگ و استعمارگر آن دوران شدند. اسناد این قتل عام قریب به 10 میلیون نفری همچنان در ردیف اسناد طبقه بندی شده و سری انگلستان قرار دارد و این کشور هنوز هم از انتشار آن ها ممانعت می کند.

گزارش زیر با توجه به کتاب "قحطی بزرگ" نوشته دکتر محمد قلی مجد نوشته شده است که یکی از منابع انگشت شمار موجود درباره هولوکاست 9 میلیون نفری ایرانیان بوده و با استناد به اظهارات شاهدان و برخی اسناد تاریخی در دسترس نوشته شده است.  عکس های مربوط به تلفات قحطی برگرفته از کتاب دکتر مجد و دیگر منابع تاریخی است.


 

اجساد گرسنگان در گوشه و کنار کوچه و بازار هیزم وار بر روی هم انباشته شده بود




 احمدشاه با وجود قحطی فراگیر حاضر به توزیع گندم های انبار شده در میان مردم نبود




زنان روزها در صف نانوایی منتظر دریافت نان بودند و نهایتا بسیاری از آنها دست خالی و گرسنه باز میگشتند


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۸
حسین کازرونی


به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، غواص‌های خط‌ شکن در ساعات ابتدایی عملیات کربلای ۴ توانستند در جزایر سهیل، قطعه، ام الرصاص، ام البابی و بلجانیه، نفوذ و در بعضی مناطق نیز به صورت موضعی رخنه کنند اما لو رفتن عملیات با اقدامات آمریکا، منافقین کور دل و آتش سنگین دشمن بعثی ، امکان ادامه عملیات را نداد.


مارک پری نویسنده و تحلیل‌گر آمریکایی درباره حمایت‌های اطلاعاتی آمریکا از صدام، در کتاب "کسوف؛ آخرین روزهای سیا” نوشته است: "در ماه اوت ۱۹۸۶ سازمان سیا یک سیستم بسیار پیچیده و امن ایجاد کرد که واشنگتن را مستقیم به بغداد وصل می‌کرد. برای دو ماه متوالی ، صدام از طریق ایستگاه بغداد اطلاعات مستقیمی از آرایش نظامی ایران دریافت می‌کرد.


این مرکز همچنین قادر بود اطلاعات بسیار دقیقی برای فرماندهان عراق تهیه کند. این اطلاعات برای آن ارائه می‌شد که به رژیم صدام علیه ایران برتری و امتیاز بدهد.” حالا پس از ۲۹ سال، ۱۷۵ غواص شهید به همراه حدود یکصد شهید دیگر که صدامیان، شجاعت آنها را حتی در اسارت هم تاب نیاوردند، با عزت و افتخار به آغوش مام میهن بازگشته‌اند؛ جوان‌های باغیرتی که تشنه لب، تا پای جان مقاومت کردند و جان دادند و برای ملتی، استقلال، آزادی، عزت، و سربلندی خریدند.








۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۸
حسین کازرونی


شهدا تا «بهشت» بدرقه می‌شوند

 حضور پرتعداد جانبازان ویلچری در میان جمعیت تشییع‌کنندگان

بر میزان جمعیت لحظه به لحظه افزوده میشود

خیل عظیم مردم، خیابان های منتهی به معراج الشهدا را مسدود کرد






عکس های مربوط به تشیع شهدا 1


عکس های مربوط به تشیع شهدا 2

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۱
حسین کازرونی

 اِضمَنوا لى سِتّا مِن اَنفُسِکُم اَضمَن لَکُمُ الجَنَّةَ اُصدُقُوا اِذا حَدَّثتُم و َأوفُوا اِذا وَعَدتُم و َاَدُّوا اِذا ائتُمِنتُم و َاحفَظوا فُروجَکُم و َغُضّوا اَبصارَکُم وَ کُفّوا اَیدیَکُم؛


پیامبر اکرم حضرت محمد صلی الله و علیه و آله فرمودند:

شش چیز را براى من ضمانت کنید تا من بهشت را براى شما ضمانت کنم،

راستى در گفتار،

وفاى به عهد،

بر گرداندن امانت،

پاکدامنى ،

چشم بستن از گناه

و نگه داشتن دست (از غیر حلال)




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۷
حسین کازرونی

 آنچه یزید داشت ما هم داریم…





۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۰
حسین کازرونی


به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، 2 سال از 24 خردادماه سال 92 می گذرد و حجت الاسلام روحانی که فکر نمی کرد شعارهایش با اقبال عمومی مواجه شود، امروز سکاندار امور اجرائی کشور است. دولت یازدهم با شعار تدبیر و امید با در پیش گرفتن مشی اعتدال از همان ابتدا در داخل کشور بر مسئله مهم و حیاتی نجات اقتصاد و بهبود معیشت مردم متمرکز شد و در خارج از مرزها با شعار تعامل سازنده با جهان دنبال گره گشایی از مشکلات بود.





روز گذشته رئیس جمهور روحانی نشستی با رسانه ها داشت تا گزارشی از تلاش 2 ساله دولت برای تحقق شعارهایش در عرصه داخلی و خارجی ارائه کند. بیشتر سخنان و سوالات خبرنگاران حول مسایل اقتصادی، مذاکرات هسته ای و موضوعاتی همچون عفاف و حجاب و لغو کنسرت ها بود. پاسخ های رئیس جمهور این بار کم حاشیه تر از همیشه و بر مبنای امید بخشی بود. کار درستی که نه تنها مسئولین بلکه تمام کسانی که نوعی با افکار عمومی مرتبط هستند بایستی در انجام این رسالت مهم از هیچ کوششی دریغ نکنند اما نباید در بیان واقعیات، سیاه نمایی کرد که امید از جامعه رخت بربندد و نه وضعیت جامعه را گلستان و مدینه فاضله معرفی کرد بلکه باید با پرهیز از محافظه کاری و در باغ سبز نشان دادن، شفاف و صادقانه با مردم صحبت کرد تا همدلی و همزبانی تعبیر شود.

حسن روحانی گفت که تورم را کنترل و کاهش دادیم، رشد اقتصادی را مثبت کردیم، از رکود عبور کردیم وارد رونق شدیم، 9 میلیون و 200 هزار نفر بیمه درمانی شدند؛ 10 میلیون نفر از حاشیه نشین‌های شهرهای بزرگ تحت پوشش خدمات درمانی قرار گرفتند. 11 میلیون نفر تحت پوشش حمایت  کالایی قرار گرفتند. بازار آرام است و ثبات خوبی دارد. افزایش قیمت ها متناسب با نرخ تورم است و...

این آمار و ارقام امیدوارکننده گرچه می تواند از حیث مبنای محاسبه و استاندارهای آماری درست باشد اما با واقعیات جامعه و کف بازار و در یک کلمه جیب مردم همخوانی چندانی ندارد. مردم که از جیب خود به خوبی آگاهند نمی توانند از آمارهای این چنینی ابراز خوشحالی کنند چرا که گرانی های مکرر نمی گذارد این خوشحالی دوامی داشته باشد و لبخند شادی از روی چهره مخاطب امیدوار به آمار و ارقام، رنگ می‌بازد!

 رئیس جمهور روز گذشته گفت: «معیار تورم جیب مردم است. در زمینه گرانی و ارزانی و زندگی هم معیار جیب مردم است.» گرچه اذعان به این موضوه در جای خود اهمیت دارد اما آیا شاخص های آماری که دولت قاطعانه بر صحت آن اصرار می ورزد واقعا بر مبنای جیب مردم محاسبه می شوند؟ مردم این طور فکر نمی کنند و اعتمادی به آمارهای کاهش تورم و رونق اقتصادی و... ندارند چرا که کاهش تورم را در زندگی خود لمس نمی کنند. وقتی نان گران بلای جان مردم! گوشت و لبنیات در سفره ها کمرنگ! دست محرومان از میوه کوتاه و نهایتا سفره ۹۴ کوچک تر از سفره  93 شده چگونه مردم می توانند این دوگانگی را هضم کنند؟

کارشناسان هم با مردم هم نظرند. به عنوان نمونه حسین راغفر استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا معتقد است دولت در حوزه اقتصاد هیچ کار مشخص و روشنی انجام نداده است و بسیار عقب است و تصمیمات در این حوزه بسیار کند اتخاذ می‌شود.

ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هم می گوید: اگر بخواهیم از زبان مردم تحلیل کنیم، هنوز اتفاقات خوبی در معیشت مردم اتفاق نیفتاده است

دولت مردان باید در عمل مردم را ولی نعمت خود بدانند و بر این باور باشند، مردم در شرایط حساسی قرار دارند و می دانند که سوء تدبیرها و سوء مدیریتها از یک طرف و تحریم های پرشمار استکبار جهانی از طرف دیگر شرایط بسیار سختی را برای آن ها رقم زده است و در این اوضاع و احوال امیدشان پس از خدواند متعال به سرپنجه های تدبیر دولتمردان است.

مردم صبور و مقاوم می خواهند دولت خود را بیشتر به آن ها نزدیک کند و مسائل را صریح و شفاف با آن ها در میان بگذارد. مردم انتظار دارند اگر دولت آن ها را به صبوری و تحمل رنج و مشقت ها فرا می خواند، خود، پیش قراول این حرکت باشد، نه این که به انواع و اقسام مناسبت ها از جمله سالگرد 24 خرداد با همایش های جورواجور حتی در محرومترین نقاط کشور اقدام به ریخت و پاش کند.

باور این موضوع که دولت اعتدال این روزها، نان و بنزین هزار تومانی را دستاورد می خواند و با کوبیدن بر طبل شادانه، جشن می گیرد برای مردم سخت ناگوار است.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۴
حسین کازرونی


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۵
حسین کازرونی






۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴
حسین کازرونی



گرداب: داده‌نمای زیر نتیجه بررسی 500 صفحه برتر فارسی زبان شبکه فیس‌بوک است. 


(دریافت داده‌نما در قالب PDF)

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۹
حسین کازرونی

ما در ره عشق تو اسیران بلاییم

                                                 کس نیست چنین عاشق بیچاره که ماییم

 

بر ما نظری کن که در این شهر غریبیم

                                                       بر ما کرمی کن که در این شهر گداییم

 

زهدی نه که در کنج مناجات نشینیم

                                                             وجدی نه که در گرد خرابات برآییم

 

نه اهل صلاحیم و نه مستان خرابیم

                                                            اینجا نه و آنجا نه که گوییم کجاییم

 

حلاج وشانیم که از دار نترسیم

                                                        مجنون صفتانیم که در عشق خداییم

 

ترسیدن ما هم چو از بیم بلا بود

                                                         اکنون ز چه ترسیم که در عین بلاییم

 

ما را به تو سریست که کس محرم آن نیست

                                                           گر سر برود سر تو با کس نگشاییم

 

ما را نه غم دوزخ و نه حرص بهشت است

                                                              بردار ز رخ پرده که مشتاق لقاییم

 

دریاب دل شمس خدا مفتخر تبریز

                                                          رحم آر که ما سوخته‌ی داغ خدایی



مولوی
 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۶
حسین کازرونی
نشست خبری سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح و رونمایی از پیکر مطهر یکی از 175 شهیدغواص تفحص شده عملیات کربلای 4 صبح یکشنبه هفدهم‌خردادماه در معراج شهدا برگزار شد.






دیدن تمام عکس ها

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۹
حسین کازرونی


رضایت نامه را گذاشت جلوی مادرش. چه امضا بکنی ،چه امضا نکنی ، من میرم!  اما اگر امضا نکنی من خیالم راحت نیست.  شاید هم جنازه ام پیدا نشه!   در دل مادر آشوبی به پا شد.  رضایت نامه را امضا کرد.   پسر از شدت شوق سر به سر مادرش میگذاشت.  جنازه ام را که آوردند ، یه وقت خودت را گم نکنی .   بیهوش نشی هااا  چادرت را هم محکم بگیر!  تو چه با غیرت نگران چادر مادرت بودی  و برخی مردان شهر من چه راحت تر خودشان چادر از سر زنانشان برداشتند.  من از گفتن شرمنده ام ، شرم دارم!!! ...


رضایت نامه را گذاشت جلوی مادرش


چه امضا بکنی ،چه امضا نکنی ، من میرم!


اما اگر امضا نکنی من خیالم راحت نیست.


شاید هم جنازه ام پیدا نشه!


در دل مادر آشوبی به پا شد.


رضایت نامه را امضا کرد. 


پسر از شدت شوق سر به سر مادرش میگذاشت


جنازه ام را که آوردند ، یه وقت خودت را گم نکنی


بیهوش نشی هااا


چادرت را هم محکم بگیر!


تو چه با غیرت نگران چادر مادرت بودی


و برخی مردان شهر من چه راحت تر خودشان چادر از سر زنانشان برداشتند.


من از گفتن شرمنده ام ، شرم دارم!!! ...



۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۲
حسین کازرونی



اینجا کلاس ِ درس‌ ِ(!) ماست 


اینجا یک ترم بالاتر که می روی مانتو و مقنعه ات بالاتر می رود


اینجا یک ترم بالاتر که میروی به قول معروف کلاسَت بالاتر می رود 


اینجا یک ترم بالاتر که می روی روابط اجتماعی ات(با آقایان) بالاتر می رود


اینجا یک ترم بالاتر که می روی ... 


عجیب است سر کلاس ما جای بالا رفتن ِ شعور و ارزش و حیا خالی ست


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۱
حسین کازرونی
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۶
حسین کازرونی

یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی روح الله موسوی خمینی (ره) گرامی باد.













منبع : مهر



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۰
حسین کازرونی


کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست

در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست


چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان

همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست


روی تو مگر آینه لطف الهیست

حقا که چنین است و در این روی و ریا نیست


نرگس طلبد شیوه چشم تو زهی چشم

مسکین خبرش از سر و در دیده حیا نیست


از بهر خدا زلف مپیرای که ما را

شب نیست که صد عربده با باد صبا نیست


بازآی که بی روی تو ای شمع دل افروز

در بزم حریفان اثر نور و صفا نیست


تیمار غریبان اثر ذکر جمیل است

جانا مگر این قاعده در شهر شما نیست


دی می‌شد و گفتم صنما عهد به جای آر

گفتا غلطی خواجه در این عهد وفا نیست


گر پیر مغان مرشد من شد چه تفاوت

در هیچ سری نیست که سری ز خدا نیست


عاشق چه کند گر نکشد بار ملامت

با هیچ دلاور سپر تیر قضا نیست


در صومعه زاهد و در خلوت صوفی

جز گوشه ابروی تو محراب دعا نیست


ای چنگ فروبرده به خون دل حافظ

فکرت مگر از غیرت قرآن و خدا نیست


حافظ شیرازی



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۰
حسین کازرونی

ای ساربان آهسته رو کآرام جانم می‌رود

وآن دل که با خود داشتم با دلستانم می‌رود


من مانده‌ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او

گویی که نیشی دور از او در استخوانم می‌رود


گفتم به نیرنگ و فسون پنهان کنم ریش درون

پنهان نمی‌ماند که خون بر آستانم می‌رود


محمل بدار ای ساروان تندی مکن با کاروان

کز عشق آن سرو روان گویی روانم می‌رود


او می‌رود دامن کشان من زهر تنهایی چشان

دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود


برگشت یار سرکشم بگذاشت عیش ناخوشم

چون مجمری پرآتشم کز سر دخانم می‌رود


با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او

در سینه دارم یاد او یا بر زبانم می‌رود


بازآی و بر چشمم نشین ای دلستان نازنین

کآشوب و فریاد از زمین بر آسمانم می‌رود


شب تا سحر می‌نغنوم و اندرز کس می‌نشنوم

وین ره نه قاصد می‌روم کز کف عنانم می‌رود


گفتم بگریم تا ابل چون خر فروماند به گل

وین نیز نتوانم که دل با کاروانم می‌رود


صبر از وصال یار من برگشتن از دلدار من

گر چه نباشد کار من هم کار از آنم می‌رود


در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود



سعدی فغان از دست ما لایق نبود ای بی‌وفا

طاقت نمیارم جفا کار از فغانم می‌رود


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۶
حسین کازرونی

نمازگزاران شهر شیراز پس از اقامه نماز جمعه،در حمایت از دستاوردهای هسته ای در روز جمعه هشتم خرداد 1394 راهپیمایی کردند.














موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۶
حسین کازرونی


اجتماع بزرگ «اجازه‌ نمی‌دهیم» عصر پنجشنبه هفتم خرداد 1394 ، با حضور جمع کثیری از مردم در میدان شهدای مشهد برگزار شد.































موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۷
حسین کازرونی
جمعی از مسافران و شهروندان شیعه و سنی جزیره کیش با بدست گرفتن پلاکارت من محمد (ص) را دوست دارم ارادت خود را نسبت به ساحت مقدس حضرت رسول ابراز داشتند.











موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۱
حسین کازرونی