سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

۱۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۳
حسین کازرونی

 

 

به جان پیر خرابات و حق صحبت او

که نیست در سر من جز هوای خدمت او

 

بهشت اگر چه نه جای گناهکاران است

بیار باده که مستظهرم به همت او

 

چراغ صاعقه آن سحاب روشن باد

که زد به خرمن ما آتش محبت او

 

بر آستانه میخانه گر سری بینی

مزن به پای که معلوم نیست نیت او

 

بیا که دوش به مستی سروش عالم غیب

نوید داد که عام است فیض رحمت او

 

مکن به چشم حقارت نگاه در من مست

که نیست معصیت و زهد بی مشیت او

 

نمی‌کند دل من میل زهد و توبه ولی

به نام خواجه بکوشیم و فر دولت او

 

مدام خرقه حافظ به باده در گرو است

مگر ز خاک خرابات بود فطرت او

 

توضیح بیت آخر توسط استاد غلامرضا سبوحی { دانلود }

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۵
حسین کازرونی


از خداوند تعالی نصرت اسلام و مسلمین و قطع ایادی اجانب و پیوستگان به آنها را خواستارم.


والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته ، روح الله الموسوی الخمینی

31 مردادماه سال 1357





در فاجعه آتش‏سوزی عمدی سینما رکس آبادان که از سوی ساواک و عوامل رژیم سفّاک پهلوی جهت بدنام کردن انقلاب اسلامی مردم ایران در 28مرداد 1357 به وقوع پیوست، 377 نفر به طرزی فجیع کشته شدند.

 

در جریان این آتش‏سوزی، تماشاگران سینما که در آن روز، حدود 700 نفر بودند برای فرار از مهلکه به طرف درهای خروجی روی آوردند، ولی درها را بسته یافتند.

 

انتشار این خبر و نمایش فیلم‏ها و عکس‏های این فاجعه، افکار عمومی را به شدت جریحه ‏دار ساخت. اما رژیم شاه با متهم کردن نیروهای انقلابی در این حادثه ضد انسانی، قصد داشت تا انقلابیون مسلمان را افرادی متحجّر و مخالف با هُنر و ضد مردم نشان دهد که در این هدف خود ناکام ماند و مردم بیشتر حرف مخالفان را که رژیم را در این فاجعه متهم می‏کرد، می‏پذیرفتند.




 
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۹
حسین کازرونی



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۷
حسین کازرونی
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۵
حسین کازرونی






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۴۱
حسین کازرونی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۳۷
حسین کازرونی






۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۳۳
حسین کازرونی
حاج رجب محمد زاده (بابا رجب) که سالها بر اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی با درد دست و پنجه نرم کرده بود و آرزوی وصال یاران شهیدش را داشت در بیمارستان رضوی مشهد بر اثر ایست قلبی شهید شد.پیکر مطهر جانباز شهید حاج رجب محمدزاده ظهر جمعه 15 مردادماه 1395 بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل رواق امام خمینی به سمت نواب صفوی تشییع و پس از اقامه نماز به امامت آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس در گلزار شهدا «بهشت رضا» مشهد آرام می گیرد.


منبع : فارس

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۶
حسین کازرونی






۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۲
حسین کازرونی

صراط: نظامیان صهیونیستی با حمله به منزل یک شهید فلسطینی، تلاش کردند با ضرب و شتم همسر این شهید، جنین چهارماهه او را سقط کنند.

به گزارش فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) به منزل شهید «محمد الفقیه» که چند روز پیش به ضرب گلوله به شهادت رسید، یورش بردند.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین آنلاین»، «فارس برکات» برادر «هدیل برکات» همسر شهید الفقیه اعلام کرد: تعدادی از نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز به منزل ما در «کفر ثلث» در استان «قلقیلیه» واقع در شمال کرانه باختری حمله کردند و هدیل و پدرم «زهیر» را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی افزود: پدرم در حال حاضر در بیمارستان «الزکات» طولکرم است، دچار خونریزی مغزی شده و حالش وخیم است.

وی افزود: هدیل از همسر شهیدش باردار و چهار ماهه است، نظامیان زن اسرائیلی با ضرب و شتم او و گذاشتن پا بر روی شکمش تلاش کردند جنینش را سقط کنند و ماه گذشته (جولای) هدیل را به سقط جنین تهدید کرده بود.

محمد الفقیه در 27 جولای در درگیری مسلحانه با ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «صوریف» الخلیل به شهادت رسید؛ وی متهم به اجرای عملیات در نزدیکی الخلیل و کشتن یک شهرک‌نشین اسرائیلی بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۰
حسین کازرونی

سایت اینترنتی وابسته به حسن عباسی در خبری کوتاه اعلام کرد که وی بازداشت شده است. 

به نوشته این سایت: «امروز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ حسن عباسی با شکایت حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد»

شکایت ارتش از حسن عباسی به اظهارات اخیر وی درباره ارتش باز می‌گردد. اظهاراتی که در آن حسن عباسی در سخنانی گفته بود، اگر کشور را آب ببرد، ارتش در پادگان‌هاست و کار خودش را می‌کند و کاری ندارد.

پیش از این فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرده بود که از عباسی شکایت شده است. 

علاوه بر ارتش و نمایندگان مجلس، مسئولان نظام و سپاه نیز از ادعا و اظهارات عباسی انتقاد کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: «انتشار ویدئو مربوط به بخشی از سخنان یکی از کارشناسان پیرامون ارتش که در 6 سال قبل و در تیرماه سال 1389 و در جمع دانشجویی ایراد شده است، اقدامی سؤال برانگیز به شمار رفته و به واسطه اهداف تفرقه افکنانه قابل تأمل بوده و می‌تواند مورد پیگرد قرار گیرد.» وی  در همین رابطه اضافه کرد: «طرح اینگونه مسائل هرگز مورد تأیید سپاه نبوده و هر حرکتی که موجب تضعیف نهادها و ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود محکوم است.»

در نهایت حسن عباسی با انتشار نامه‌ای عذر خواهی کرد و رسانه‌های اصولگرا نیز عذرخواهی وی را به تیتر نخست خود تبدیل کردند اما نامه عذرخواهی وی نیز افاقه نکرد و ارتش شکایت خود را پس نگرفت. 

وی در بخشی از نامه خود آورده است: «مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است. مایل بودم در روزهای قبل مصدع اوقات شوم و مراتب عذرخواهی قلبی خود را به جای آورم تا جناب‌عالی به جامعه ارتش انقلابی اسلام تقدیم بفرمایید، اما در تماسی که با استاد ارجمندم امیر دریادار کوچکی داشتم، ترجیح بر این شد تا پس از رفتن من به دادسرای نظامی باشد که شائبۀ تأثیر بر دادگاه پیش نیاید؛ از این‌رو پس از حضور در دادسرای نظامی، امروز فرصتی حاصل شد که با تأخیر چند روزه، مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرماندۀ برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم.»

اندیشکده‌ی یقین، در سال ۱۳۷۹ موجودیت خود را اعلام نمود. ریاست اندیشکده‌ی یقین از ابتدا تاکنون به عهده‌ی حسن عباسی بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۹
حسین کازرونی
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۵
حسین کازرونی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۱۴
حسین کازرونی

ویزیت رایگان جهادگران عماریون در روستای قالینی خفر جهرم

در زمینه ی بهداشت و درمان ، ویزیت و معاینه رایگان با حضور پزشک متخصص ارتوپت ، قلب و عروق انجام شد.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۴
حسین کازرونی



گروه جهادی عماریون حوزه 5 امام باقر(ع) جهت خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین به مدت یک هفته از تاریخ27تیرماه الی 2مرداد در روستای قالینی از توابع بخش خفر جهرم حضور یافت.

در این اردو جهادگران عماریون متشکل از 51نفر برادر و 11نفر خواهر ، اقدام به فعالیت در عرصه های عمرانی ، فرهنگی ، بهداشت و درمان و مطالبه گری از مسئولان نمودند.

در زمینه ی عمرانی اقدام به ساخت6سرویس بهداشتی و حمام به صورت تمام ساخت و خانه ی عالم و همچنین انجام فعالیت های تاسیساتی خرد و کلان نمودند.

در عرصه ی فرهنگی این گروه جهادی ، اقدام به برگزاری یادواره شهدای روستا کرد . همچنین از دیگر اقدامات میتوان به برگزاری مسابقات قرآن و اذان ، مسابقات ورزشی ، کتابخوانی اشاره کرد.


در زمینه ی بهداشت و درمان ، ویزیت و معاینه رایگان با حضور پزشک متخصص ارتوپت ، قلب و عروق انجام شد.

در طول مدت اجرای اردوی جهادی ، مسئولان بخش و شهرستان جهرم از جمله بخشدار خفر ،رئیس کمیته امداد خفر و جهرم ، امام جمعه ی خفر ، رئیس بهزیستی جهرم و سایر مسئولان و همچنین جناب سرهنگ دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیه اله(عج) و حجت السلام حاج آقا محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه اله(عج) و مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از نحوه ی فعالیت و تلاش این گروه جهادی انجام دادند.


از نکات قابل توجه در این اردوی جهادی 62نفره ، حضور جهادگرانی از اقشار مختلف جامعه در سن و سال های گوناگون و حضور 4نفر از افاغنه در بین این جهادگران بود که همگی از مشغله های خود در شهر شیراز گذشتند و به یاری مستضعفین روستایی شتافتند.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۷
حسین کازرونی