سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است


به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، شامگاه امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: استفاده از ابزارهای ارتباطی روز و ظرفیت رسانه‌ای و فرهنگی هنری موجود برای گفتمان‌سازی اقتصادی مقاومتی یک ضرورت محسوب می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۶
حسین کازرونی
 امام خامنه‌ای در دیدار رمضانی با دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی گفتند:

«یکی از بخشهای پُرخرج دشمنان عبارت است از بخش رسانه؛ علیه جمهوری اسلامی. همّت این جریان رسانه‌ای این است که بر روی یک نقاطی تکیه کند که جمهوری اسلامی را میتواند زمین‌گیر کند.»

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۸
حسین کازرونی
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت صبح سه شنبه بیست‌و‌نهم تیر از پتروشیمی شهدای مرودشت بازدید و طرح آمونیاک و اوره پتروشیمی شهدای مرودشت را افتتاح کردند.









۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۲
حسین کازرونی

حجت الاسلام عالی



دریافت

آیا یاد مرگ انسان را از زندگی روزمره دور میکند؟   + دانلود فایل صوتی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۳
حسین کازرونی



إِنَّ رَبَّکَ یَعْلَمُ أَنَّکَ تَقُومُ أَدْنَى مِنْ ثُلُثَیِ اللَّیْلِ وَنِصْفَهُ وَثُلُثَهُ وَطَائِفَةٌ مِنَ الَّذِینَ مَعَکَ وَاللَّهُ یُقَدِّرُ اللَّیْلَ وَالنَّهَارَ عَلِمَ أَنْ لَنْ تُحْصُوهُ فَتَابَ عَلَیْکُمْ فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ عَلِمَ أَنْ سَیَکُونُ مِنْکُمْ مَرْضَى وَآخَرُونَ یَضْرِبُونَ فِی الْأَرْضِ یَبْتَغُونَ مِنْ فَضْلِ اللَّهِ وَآخَرُونَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنْهُ وَأَقِیمُوا الصَّلَاةَ وَآتُوا الزَّکَاةَ وَأَقْرِضُوا اللَّهَ قَرْضًا حَسَنًا وَمَا تُقَدِّمُوا لِأَنْفُسِکُمْ مِنْ خَیْرٍ تَجِدُوهُ عِنْدَ اللَّهِ هُوَ خَیْرًا وَأَعْظَمَ أَجْرًا وَاسْتَغْفِرُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِیمٌ ﴿۲۰﴾

در حقیقت پروردگارت مى‏ داند که تو و گروهى از کسانى که با تواند نزدیک به دو سوم از شب یا نصف آن یا یک سوم آن را [به نماز] برمى ‏خیزید و خداست که شب و روز را اندازه‏ گیرى مى ‏کند [او] مى‏ داند که [شما] هرگز حساب آن را ندارید پس بر شما ببخشود [اینک] هر چه از قرآن میسر مى ‏شود بخوانید

[خدا] مى‏ داند که به زودى در میانتان بیمارانى خواهند بود و [عده‏ اى] دیگر در زمین سفر مى کنند [و] در پى روزى خدا هستند و [گروهى] دیگر در راه خدا پیکار مى ‏نمایند پس هر چه از [قرآن] میسر شد تلاوت کنید و نماز را برپا دارید و زکات را بپردازید و وام نیکو به خدا دهید و هر کار خوبى براى خویش از پیش فرستید ، آن را نزد خدا بهتر و با پاداشى بیشتر باز خواهید یافت و از خدا طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده مهربان است (۲۰)





۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۱
حسین کازرونی
 
همایش روز ملی حجاب و عفاف عصر دوشنبه ۲۱ تیر در میدان آزادی تهران برگزار شد.به منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی از ۱۹ تا ۲۵ تیر به نام " هفته عفاف و حجاب " نامگذاری شده و برنامه های متنوع فرهنگی در این هفته برگزار می شود.
 

 *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 *** من خانواده ام را دوست دارم *** 

 

  *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 

 *** من خانواده ام را دوست دارم *** 




 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۵
حسین کازرونی

سال های دفاع مقدس یادآور حماسه های ماندگار مردانی پاک و بی ادعاست که با لبیک گفتن به فرمان پیر جماران؛ خمینی کبیر(ره) رهسپار جبهه شدند تا در دفاع از ناموس و قاموس ملتی بزرگ و آزاده جان شیرین خود را فدا کنند.


مروت و جوانمردی، سرشت پاک، شجاعت، حقیقت در گفتار، کردار نیک، داشتن انفاق و تعاون و مشورت در کارها و دارا بودن مراتب ایثار یعنی شهادت، در سرشت و ذات شهیدمحمد علی صفا به وضوح به چشم می‌خورد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۸
حسین کازرونی



در جهت کمک به محرومین و مستضعفان و همچنین یاری رساندن به کوخ نشینان ، حوزه 5 امام باقر(ع) سپاه ناحیه بقیه اله(عج) شیراز در یک اقدام خداپسندانه و جهادی ، اقدام به اعزام 40نفر از بسیجیان داوطلب جهادگر و متخصص به روستای محروم قالینی از توابع بخش خفر می نماید.


این اردوی جهادی در قالب اردوهای جهادی 7روزه از تاریخ 28تیرماه 1395 به مدت 7روز در روستای محروم قالینی برگزار خواهد شد که اهم فعالیت های این گروه جهادی عبارت است از : ساخت خانه ی عالم ، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در روستا ، ساختن چندین سرویس بهداشتی و حمام است.همچنین از دیگر فعالیتهای پیش روی این گروه جهادی که قرار است در این روستا انجام شود می توان به اجرای برنامه های فرهنگی متنوع از جمله "یادواره شهدا ، جلسات مشاوره مذهبی و خانواده ای ، برنامه های مذهبی از جمله کلاس قرآن و احکام " اشاره کرد.

از دیگر اقدامات این گروه می توان به برگزاری و اجرای مسابقات مختلف ورزشی در این روستا اشاره کرد . از دیگر اقداماتی که به امید خدا قرار است در این اردوی جهادی توسط بسیجیان جهادگر ، انجام شود " وزیت و معاینه" اهالی روستا است.


لازم به ذکر است که برای برپایی این اردوی جهادی جلسات متعدد با مسئولان نهادها مختلف انجام شده است و پیگیری های زیادی در این راستا با ارگان ها و نهاد های مرتبط انجام شده است .


همچنین کمک ها و مساعدتهای مالی جهت یاری رساندن به مردم محروم روستای قالینی از خیرین جمع آوری شده است و هماهنگی های مختلف جهت حل مشکلات جاری مانند : مشکلات کشاورزی ، بهداشتی ، عمرانی و پوشش صدا و سیما در این روستا با دستگاه های ذیربط انجام شده است .

باشد که این اقدامات مورد عنایت صاحب الزمان(عج) قرار بگیرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۸
حسین کازرونی



صرفه جویی در مصرف آب و انرژی را به یک گفتمان در خانواده و اجتماع تبدیل کنیم



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۷
حسین کازرونی




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۶
حسین کازرونی


گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارسمحمد علی صمدی، زهرا بختیاری: 34 سال پیش 14 تیری مثل امروز حاج احمد به همراه سه تن دیگر از همراهان خود؛ تقی رستگار مقدم، کاظم اخوان و سید محسن موسوی سوار بر بنزی شدند که مقصدش چیزی غیر از آن جایی بود که همه فکر می کردند. مقصدی که هنوز هم که هنوز است کسی اطلاعی از آن ندارد.

در این سالها از طریق راه های دیپلماسی تلاش هایی شد برای اطلاع از سرنوشت این چهار تن اما هنوز خدا نخواسته پرده از سالهای بی خبری حاج احمد و اسارت رمز آلودش برداشته شود.

احمد متوسلیان از فرماندهان قدر قدرت جنگ در غرب کشور و جنوب بود که پس از پیروزی در عملیات الی بیت المقدس در حالی که فرماندهی لشکر 27 محمد رسول الله (ص) را بر عهده داشت عازم لبنان شد تا کارهای جهادی اش را آنجا ادامه دهد اما تقدیر برایش چیزی را رقم زد که شاید خودش نیز نمی توانست آن را پیش بینی کند.

آنچه پیش روی شماست گفت و گویی است خواندنی با علی اکبر کساییان از همکلاسی های دوران دانشگاه حاج احمد و هم رزمش در کردستان که برای اولین بار خاطرات خود را بازگو کرده و اینگونه از آن ایام روایت می‌کند:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۳
حسین کازرونی





من براساس وظیفه‌ی دینی و شرعی و اخلاقی
تا جان در بدن دارم ، خواهم ایستاد
و به مردم هم اعتماد دارم
همچنان‌که به نتیجه‌ی ایستادگی
یعنی پیروزی ، یقین دارم.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۹
حسین کازرونی


حجتالاسلام‌ علی شیرازی در اجتماع پایانی راهپیمایان شیرازی با اشاره به تفکر اسرائیل در آواره کردن، سوزاندن و تبعید مردم فلسطین اظهار داشت: صهیونیزم هرگز باور نیم کرد که در مقابل این تفکر جلادانه، حرکت عظیمی پیدا شود و قیام کند.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۹
حسین کازرونی




6 تیر  1360  = ترور نافرجام سید علی خامنه ای در مسجد ابوذر که منجر به مجروح شدن دست راست ایشان شد.

7 تیر 1360 = انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی که منجر به شهادت هفتاد و پنج نفر از اعضای این حزب شد.

 

 7 تیر 1366  = شهر سردشت ( از توابع استان آذربایجان غربی) پس از بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناگازاکی اولین شهری بود که قربانی جنگ ‌افزارهای شیمیایی در جهان شد . در این حمله 110 نفر از ساکنان غیرنظامی شهر کشته و 8000 تن دیگر نیز در معرض گازهای سمی قرار گرفتند و مسموم شدند.

 

 

۱۲ تیر 1367  = سرنگونی پرواز مسافربری شماره 655 شرکت هواپیمایی ایران ‌ایر ، توسط ناو آمریکایی (USS Vincennes ) بر فراز آبهای خلیج فارس که  تمامی 290 سرنشین  آن جان باختند . این پرواز شامل 46 مسافر غیر ایرانی و 66 کودک بودند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۳
حسین کازرونی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۳
حسین کازرونی

«شهوت » نقطه مقابل «عفت » است. «عفت » نیز دارای مفهوم عام و خاص است. مفهوم عام آن، خویشتن داری در برابر هر گونه تمایل افراطی نفسانی است و مفهوم خاص آن، خویشتن داری در برابر تمایلات بی بند و بار جنسی است.

«عفت » یکی از فضایل مهم اخلاقی در رشد و پیشرفت و تکامل جوامع انسانی است; اما شهوت که مقابل عفت قرار دارد، موجب سقوط فرد و جامعه می شود.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۴
حسین کازرونی
 
 
مهمان برنامه تلویزیونی دورهمی ، حسام الدین سراج ، با توضیحی درباره انواع موسیقی و ارزش محتوای اشعار ، طعنه ای هم به آهنگ سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی زد و ارزش اشعار این روزهای موسیقی به اصطلاح پاپ را از "صحبت های محاوره ای " هم پایین تر دانست.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۹
حسین کازرونی
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۵۵
حسین کازرونی