سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۷
حسین کازرونی

مراسم جشن تکلیف آرمیتا فرزند شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد صبح یکشنبه 15 شهریور ماه در تالار شهر مشهد با حضور فعالان فرهنگی و اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد.

مقام معظم رهبری به مناسبت به سن تکلیف رسیدن آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید رضایی نژاد برای وی یک جلد قرآن کریم هدیه‌ای فرستادند.

آرمیتا در این مراسم در پاسخ به خبرنگار که از او پرسید مرجع تقلیدت کیست؟ با لحن با نمک کودکانه اش گفت: حضرت آقا.


دانلود فیلم




































۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۰
حسین کازرونی








به گزارش خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، بسیج دانشگاه علم و صنعت به مناسبت روز مبارزه با استعمار انگلیس بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

 

بسم الله القاهر الاعدا


"مایود الذین کفروا من اهل الکتاب و لاالمشرکین ان ینزل علیکم من خیر من ربکم والله بختص برحمته من یشا  و الله ذوالفضل العظیم"


"نه کافران از اهل کتاب و نه مشرکان،دوست ندارند که هیچ خیری از سوی خدا بر شما نازل شود،در حالی که خدا هرکه را بخواهد به رحمت خود اختصاص میدهد و خدا دارای فضل بزرگی است"

 

۱۲ شهریور سالروز شهادت بزرگ مردی از خطه جنوب ایران اسلامی است. قهرمانی که شرافتمندانه و با دستهای خالی و درنبردی نابرابر در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح امپراطوری بربتانیای کبیر ایستاد و علی رغم اعلام بی طرفی حکومت دون و ضعیف الحکم قاجار در جنگ جهانی اول و در شرایطی که  در تهران، نمایندگان دولتهای انگلیس و روس، آزادانه حکمرانی می کردند و اشغال سرزمین اجدادی ما را از شمال و جنوب در دستور کار خود قرار داده بودند؛شیرمردی از اهالی دلوار به پشتوانه حکم جهاد علمای دین  توهمات  آنان را در فتح سریع جنوب کشور نقش بر آب کرد.این دلاورمردی ها تا آنجا ادامه پیدا کرد که در انتها استعمار پلید انگلستان به روش همیشگی خود متوسل شد و با خنجری اجیر شده به خیال خام خود او را از صحنه گیتی ربود.رئیسعلی دلواری توسط یکی از نزدیکانش و با ضربه ای از پشت، جام شهادت را نوشید و در جوار مولایش علی بن ابیطالب به خاک سپرده شد. بی تردید چنین مقاومت هایی در قاموس یک ملت به هیچ وجه فراموش نخواهد شد و چون چراغی روشنی بخش تاریخ ایران خواهد بود.


همانگونه که امام خامنه ای فرمودند:


 "آن روز عده‌ی معدودی همراه با یک جوان شجاع ناچار بودند در مقابل قدرت استعماری و استکباری انگلیس، مظلومانه مقاومت کنند؛ اما امروز رئیسعلیهای دلواری کم نیستند، تنها هم نیستند. این جوانهای عزیز ما، این فداکاران ما، این بسیجیان عرصه‌ی نبرد نظامی و نبرد فرهنگی و نبرد سیاسی، امروز در سراسر کشور گسترده هست" امروزه بسیجیان در عرصه نبردهای متفاوت آماده فداکاری و مقابله با توطئه های ابتر استکبار هستند چه آنکه از حیث کمیت و کیفیت قابل مقایسه با آن زمان نیستند و شهریاری ها و احمدی روشن ها تنها ستارگانی معدود در آسمان تابناک این ملت غیورند.


دوازده شهریور به واسطه فدارکاری رئیسعلی دلواری در برابر قدرت لجام گسیخته وبی رحم انگلستان ، روز مبارزه با استعمار انگلیس نامیده شد. استعمار پیری که ملت ایران به هیچ وجه سابقه خیانت ها و خباثتهای آن را از یاد نخواهد برد. با نگاهی به تاریخ استعماری روباه پیر علیه ملت ایران به وضوح دیده می شود که در ذات این دولت استکباری، نفاق و دنس چگونه نهادینه شده است.


با بررسی روابط گذشته انگلیس با ایران چه قبل از پیروزی انقلاب و چه پس از آن، بر اهل تحقیق واضح و مبرهن است که روابط انگلستان و مقاماتشان با ایران هیچ گاه دوستانه و خیرخواهانه نبوده است:


«اشغال ایران د‌‌ر خلال جنگ‌های جهانی اول و د‌‌وم،  قربانی شدن  حدود نیمی از جمعیت کشور طی سالهای ۱۹۱۷تا۱۹۱۹در اثر قحطی بوجود آمده به واسطه  غارت و احتکار  منابع غذایی کشور توسط ارتش انگلستان  ،تحمیل عهد‌‌نامه‌ها و قرارد‌‌اد‌‌های ننگینی چون مفصل،رویتر،لاتاری، تالبوت، هرات، نفت شمال، د‌‌ارسی، ۱۹۱۹، تسلط ۶۰ ساله بر نفت ایران ، دخالت و انحراف نهضت مشروطیت و زمینه سازی قتل جمع کثیری از انقلابیون نظیر شیخ فضل الله نوری، ایفای نقش موثر د‌‌ر کود‌‌تای ۲۸ مرد‌‌اد‌‌ ۱۳۳۲، تسلیح و تجهیز رژیم بعث عراق د‌‌ر جنگ ۸ ساله  ، فرقه سازی و اختلاف اندازی ، مقابله با انقلاب و تلاش برای براندازی آن با کمک امپراطوری رسانه ای یهود، حمایت از گروه های تروریستی معارض نظیر سازمان منافقین، حمایت از سلمان رشدی ، اعمال اثر گذارترین تحریم‌های اقتصاد‌‌ی به بهانه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان د‌‌ر یک د‌‌هه اخیر و  هزارها خاطره ی تلخ دیگر  که اسناد همه این خیانت ها موجود است؛از اقدامات رژیم سفاک انگلیس است که در حافظه ی تاریخی مردم ایران نقش بسته است. ، نقش آفرینی د‌‌ر فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و تلاش برای براندازی نظام و تشکیک در سلامت انتخابات و هدایت آشوب طلبان بعد از انتخابات آخرین لطمه ای بود که ملت ایران از این دولت استکباری متحمل شد.»


شرح هر کدام از خباثتهای فوق نیازمند طول و تفسیر است که در این چند خط نمی گنجد اما اجمالاً میتوان اشاره کرد که تاکنون رژیم اختلاف افکن انگلیس دو جنبش و انقلاب مردم ایران را - انقلاب مشروطه،جنبش ملی شدن صنعت نفت- با سوار شدن بر موج انقلاب و نشان دادن دست دوستی با روش همیشگی خود که خیانت از  پشت بوده،طبق منافع و مطامع خود منحرف کرده و به اهداف خود رسیده است. لکن باتوجه به باز شدن قفل د‌‌رب ساختمان شماره ۱۷۲ د‌‌ر خیابان فرد‌‌وسی در هفته های اخیر،همان مکانی که انگلستان  با انتقال  تحصن مردم خواهان مشروطه  از حرم حضرت معصمومه (س)و عبدالعظیم (ع)به آنجا  مقدمات  منحرف شدن مشروطه را فراهم کرد  ورضاخان میرپنج را بر سر کار آورد و نتیجه آن ۶۰ سال حکومت کردن رژیم منحوس پهلوی بر این کشور بود.همان مکانی که اتاق فکر استعمار برای براندازی دولت مصدق و در نتیجه نابود شدن کامل آورده های  جنبش ملی شدن صنعت نفت بود، نیازمند است به این رژیم اختلاف افکن و خائن فهمانده شود گذشت زمان؛ ساده لوحی ها و کج فهمی ها و دنیا طلبی ها را بر مردم روشن کرده و این بزرگ ملت حماسه ساز تاریخ را نسبت به نقشه های آنان ایمن یا به قول خودشان واکسینه ساخته است.


حال روی صحبتمان با دولتمردان خودمان است که:


الا ای مسئولین جمهوری اسلامی ایران؛ امنای ملت، از شما انتظار میرود با نگاهی به تاریخ انگلستان در قبال ایران و رصد روند همیشگی آنها اشتباهات گذشته را تکرار نکرده و به جای کتک زدن دانشجویان بیدار این مملکت به گناه اعلام بیزاری از آن دولت خبیث، مانع نفوذ همه جانبه انگلستان شوید که در صورت درنظر نگرفتن این امر خطیر عاقبت شما نیز به همان هایی گره خواهید خورد که در صفحات تاریخ متنهای سوء آن ها رقم خورده است. و این را بدانید و میدانیم که آمریکا وسایر دول مستعمر،اختلاف افکنی را از انگلستان آموختند. پس اگر  نتوانید دشمن را و بالطبع نقشه های آن را آنگونه که امام خراسانی مان فرمود:" نقشه‌ی دشمن در درجه‌ی اوّل ایجاد اختلاف و نقشه‌ی دوّم نفوذ در منظقه است" بشناسید؛ جوانان این مرز وبوم همانگونه که رهبری فرمودند خیانت های این دولت چندرو را از یاد نخواهند برد و تمام نقشه های روباه پیر را حتی با پرداخت هزینه جانی خنثی خواهند ساخت که دشمن رئیسعلی، بریتانیای کبیر بود و از آن امپراطوری تکه انگلستانی بیش باقی نمانده است که آن هم به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.


ان شالله
والعاقبۀ للمتقین
۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۴

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۱
حسین کازرونی


هر سو که دویدیم همه روی تو دیدیم
هر جا که رسیدیم سر کوی تو دیدیم

 هر قبله که بگزید دل از بهر عبادت
آن قبله دل را خم ابروی تو دیدیم

 هر سرو روان را که در این گلشن دهرست
بر رسته بستان و لب جوی تو دیدیم

 از باد صبا بوی خوشت دوش شنیدیم
با باد صبا قافله بوی تو دیدیم

 روی همه خوبان جهان را به تماشا
 دیدیم ولی آینه روی تو دیدم

 در دیده شهلای بتان همه عالم
 کردیم نظر نرگس جادوی تو دیدیم

 تا مهر رخت بر همه ذرات بتابید
 ذرات جهان را به تک و پوی تو دیدیم

 در ظاهر و باطن به مجاز و به حقیقت
خلق دو جهان را همه رو سوی تو دیدیم

هر عاشق دیوانه که در جمله گیتی است
بر پای دلش سلسله موی تو دیدیم

سر حلقه رندان خرابات مغان را
دل در شکن حلقه گیسوی تو دیدیم

 از مغربی احوال مپرسید که او را
سودازده طرّه هندوی تو دیدیم

(دیوان شمس مغربی، غزل 139)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۸
حسین کازرونی

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۹
حسین کازرونی