سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه








به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ارتش با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

 

خانواده‌های هفت شهید مدافع حرم از تکاوران شجاع ارتش طی هفته جاری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار و گفت‌وگو کردند. این شهیدان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسیده‌‌اند.

 

حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با تجلیل از مقام والای شهدا فرمودند: این شهدا نه تنها برای ارتش بلکه برای همه ملت مایه افتخارند.

 

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: همسران محترم برخی از این شهدا در تشییع جنازه همسران‌شان مطالبی گفتند که فوق سطح فهم معمول ما انسان‌های مادی است.

 

ایشان تصریح کردند: اگر جلوی بدخواهان و فتنه‌گران که دست‌مایه دشمنی آمریکا و صهیونیسم هستند در آنجا گرفته نمی‌شد باید در تهران، فارس، خراسان و اصفهان جلوی آنها را می‌گرفتیم. این‌ها دشمن را زمین‌گیر کردند.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۶
حسین کازرونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی