سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

دیدار از خانواده شهید "علیرضا جهانی فر"

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ب.ظ




*******





به گزارش شباب حوزه 5 امام باقر(ع) : جناب سرهنگ دوستدار ،فرماندهی محترم ناجیه بقیه اله(عج) و جناب سروان افکاری ، فرماندهی حوزه5 امام باقر(ع) به همراه شورای پایگاه ثاراله(ع) از خانواده شهید علیرضا جهانی فر بازدید کردند.


در این جلسه ی صمیمی مادر ، خاله و خواهر گرامی شهید جهانی فر ، حضور داشتند برای حاضران چندین خاطره از این شهید بزرگوار نقل کردند .


مادر شهید علیرضا جهانی فر از نحوه و چگونگی حضور علیرضا در جبهه سخن به میان آوردند و بر این نکته تاکید داشتند که پدر علیرضا به هیچ وجه با رفتن پسرش به جبهه های حق علیه باطل مخالف نبود و این رضایت پدر علیرضا آنجا تائید شد که ایشان به قرآن کریم استخاره زدند و جواب استخاره ایشان بسیار خوب بود.


مادر شهید از حالات معنوی علیرضا گفتند و این رشادت ها و همچنین شهادت ایشان را در گرو حالات خوب و معنوی علیرضا می دانستند و بر این موضوع تاکید داشتند که علیرضا در دامان پدری مومن و متدین که به معنی واقعی کلمه از مومنین قدیمی شیراز می باشند ، تربیت شده بود و این تربیت دینی و مذهبی نقش بسزائی در رسیدن ایشان به مقام شهادت داشته است.


در ادامه سرهنگ دوستدار ، فرماندهی ناحیه بقیه اله(عج) شهدای عزیز را به تعبیر مقام معظم رهبری ، ستارگانی دانستند که راه حق را با آنها می توان به خوبی پیدا کرد و به مقصد رسید.

فرماندهی ناحیه بقیه اله(عج) در ادامه از نقش تربیت در نسل های قبل جامعه گفتند و تاکید داشتند که نقش خانواده و همچنین آموزش و پرورش بسیار پررنگ است و این دو نهاد در شکل گیری سنگ بنا و شخصیت فرد بسیار مهم است.


در پایان این دیدار دوستانه لوح تقدیری از سمت واحد فرهنگی حوزه 5 امام باقر(ع) به خانواده "شهید علیرضا جهانی فر " تقدیم شد.



پایان پیام/

















موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۷
حسین کازرونی

شهید علیرضا جهانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی