سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

نسبت خانوادگی افراد چه ربطی به صلاحیتشان دارد؟

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ



این تشکل دانشجویی با اعلام تعجب از شیوه استدلال هاشمی رفسنجانی در پذیرفتن بیت امام همانند امام، گفت:

آیا چون امام انقلاب کرده باید خاندان امام را نیز به عنوان امام بپذیریم؟ یعنی ایشان گمان برده‌اند که جمهوری اسلامی حکومت سلطنتی است؟ نسبت خانوادگی افراد چه ربطی به صلاحیتشان دارد؟ همه می‌دانند که ضوابط تکلیف افراد را مشخص کند؛ نه روابط.


***********************************************


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در واکنش به سخنان تند هاشمی رفسنجانی نسبت به شورای نگهبان، با صدور نامه‌ای خطاب به وی اعلام کرد:


انتظار طبیعی مردم این است که ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام کسی باشد که مصالح نظام را بتواند تشخیص دهد! بی‌شک تهدید کردن جمهوری اسلامی و حمله‌های شدید اللحن به قانون اساسی کشور نه تنها خلاف مصالح نظام است؛ بلکه می‌توان گفت ضدیت با نظام جمهوری اسلامی است.


در ابتدای این نامه آمده است:

روز گذشته شاهد هتاکی‌های بدون منطق به شورای نگهبان از جانب کسی بودیم که اصلاً چنین انتظاری از او نمی‌رفت. انتظار طبیعی مردم این است که ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام کسی باشد که مصالح نظام را بتواند تشخیص دهد! بی‌شک تهدید کردن جمهوری اسلامی و حمله‌های شدیداللحن به قانون اساسی کشور نه تنها خلاف مصالح نظام است؛ بلکه می‌توان گفت ضدیت با نظام جمهوری اسلامی است.

فلذا این موضوع بسیار عجیب است که چگونه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نتوانسته این تفاوت آشکار بین مصالح نظام و ضدیت با نظام را تشخیص دهد!




در ادامه این نامه آمده است:

جالب تر این است که تشخیص صلاحیت داوطلبان انتخابات خبرگان برعهده کسانی است که آقای هاشمی هنگام ریاست خود بر خبرگان آنان را متولی این کار قرار داد. پس طبیعتاً هر کس نسبت به مرجع یا منطق این نظارت استصوابی ایرادی داشته باشد قابل فهم است جز آقای هاشمی.


این تشکل دانشجویی با اعلام تعجب از شیوه استدلال هاشمی رفسنجانی در پذیرفتن بیت امام همانند امام، گفت: آیا چون امام انقلاب کرده باید خاندان امام را نیز به عنوان امام بپذیریم؟ یعنی ایشان گمان برده‌اند که جمهوری اسلامی حکومت سلطنتی است؟ نسبت خانوادگی افراد چه ربطی به صلاحیتشان دارد؟ همه می‌دانند که ضوابط تکلیف افراد را مشخص کند؛ نه روابط.


«اگر کسی به دلیل این که نوه‌ امام است حق دارد در آزمونی شرکت نکند و قبول شود؛ حتماً فردا هم می‌گویند شخص دیگری چون نسبت خانوادگی دیگری با امام دارد حق دارد بدون هیچ سنجشی در هر پست و مقامی قرار بگیرد و دیگر مردم حق ندارند چون نسبت خانوادگی با امام یا ایشان ندارند! کدام عقل سلیم چنین بی منطقی ای را می‌پذیرد؟»


در بخش دیگری از این نامه آمده است:

احتمالاً هاشمی رفسنجانی با همین استدلال تصور کرده است که فرزندانشان بی گناه بوده و دادگاه به اشتباه آنان را مجرم دانسته و به زندان انداخته‌اند! متأسفانه همین نگاه‌های غلط باعث شده که عده ای به انقلاب اسلامی بدبین شوند حال آن که امام راحل عظیم الشأن ما هیچ گاه چنین تفکری نداشتند.


بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در پایان نامه خود اعلام کرد:

این حق مردم است که انتظار داشته باشند کسی در رأس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته باشد که بتواند مصالح نظام را تشخیص دهد و نه کسی که نمی‌تواند تشخیص دهد و سخنان تهدیدآمیز علیه نظام و توهین به قانون اساسی یعنی ضدیت با جمهوری اسلامی ایران و به تبعِ آن ضدیت با مردم داشته باشد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی