سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

حماقت بی بی سی، ابعاد فتنه اکبر را برملا کرد

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸ ق.ظ


حماقت شبکه بهایی-انگلیسی بی بی سی و ضدانقلاب خارج نشین برای نفوذ و مهندسی افکار در انتخابات خبرگان، ابعاد توطئه آمریکایی-اسرائیلی-انگلیسی برای ایجاد آنتی تز سوم انقلاب ( فتنه اکبر ) را برملا ساخت.

♦️ تأملی بر مفهوم آنتی تز :

🔹 تز عبارت است از نهاد و آنتی تز وجود یا قضیه ای است که در برابر نهاد یا تز قرار می گیرد و آن را نقض و نفی می کند‌. بر اساس این قاعده، دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده اند با نفوذ در درون نهاد انقلاب، جریان ضد-انقلاب و آنتی تز انقلاب اسلامی را از درون خود انقلاب، شناسایی و از آن بهره برداری نمایند. از ابتدای انقلاب تا قبل از فتنه ۸۸ از دو جریان زیر به عنوان آنتی تز، علیه انقلاب اسلامی می توان نام برد.

– جریان شریعتمداری و خلق مسلمان تبریز

– جریان منتظری و باند مهدی هاشمی معدوم


♦️ایجاد آنتی تز سوم انقلاب :

🔹 برای ایجاد آنتی تز سوم انقلاب، از مدت ها قبل نقش ها بین سرویس های اطلاعاتی و جریان نفوذ وابسته به آنان، رسانه های بیگانه، ضدانقلاب خارجه نشین و جریان فتنه، تقسیم گردیده است. در این ارتباط، به بهانه حضور در انتخابات خبرگان، ساماندهی جریان آنتی تز سوم با پوشش نام امام ( ره ) به جریان فتنه واگذار شد و تخریب و اعتبار زدایی از بزرگان تعیین کننده در جبهه مؤمن انقلاب به ویژه فقهای شورای نگهبان و مسؤلین شرکت کننده در انتخابات خبرگان نیز به رسانه های بیگانه و ضد انقلاب خارج نشین، سپرده شد.




♦️جریان هاشمی، سومین آنتی تز انقلاب اسلامی :

🔹 با تفرس (جستجو به نشانه و علامت) می توان فهم کرد که برای ایجاد سومین جریان آنتی تز انقلاب اسلامی، آقای هاشمی در کانون توجه و طمع دشمنان قرار گرفته است. جبهه دشمن در صدد بوده و هست تا با بهره گیری از آقای هاشمی، فتنه گران و کدخداپذیران، سومین جریان آنتی تز انقلاب را علیه انقلاب اسلامی به منصه ظهور برساند. آنتی تز سوم انقلاب می بایست از یک سو، اصل نهاد انقلاب و ساخت حقیقی آن ( آرمان ها، اصول و ارزش های انقلاب ) را تضعیف و نفی نموده و از سوی دیگر، جبهه مؤمن انقلاب را با برچسب افراطی تخریب و از صحنه خارج نمایند.




♦️ اهدف دشمنان در آنتی تز سوم انقلاب :

🔹 اهداف جبهه دشمن در آنتی تز سوم، شامل بی اعتبارسازی شورای نگهبان، مشروعیت زدایی از انتخابات و ایجاد خلاء قانون گذاری در کشور ( کوتاه مدت ) تغییر هویت و رفتار جمهوری اسلامی ایران ( میان مدت ) و سپس فروپاشی انقلاب اسلامی از درون ( درازمدت ) می باشد.


💠 رهبر انقلاب در ۳ آبان ۱۳۸۹ در جمع دانشجویان قم با اشاره به موضوع آنتی تز انقلاب اسلامی فرمودند:

جبهه ی دشمن با یک طراحی پیچیده که با استفاده از کارشناسان ایرانی آن را تهیه کرده بود، قصد داشت ازقم که مرکز انقلاب اسلامی است، آنتی تز و ضد- انقلاب را بوجود آورد…جبهه ی دشمن این طرح را یکبار دیگر پس از رحلت امام (ره) در قم طراحی کردند.


رضا سراج


منبع : بچه های قلم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی