سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

اردوهای جهادی 7روزه در روستای قالینی

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ



در جهت کمک به محرومین و مستضعفان و همچنین یاری رساندن به کوخ نشینان ، حوزه 5 امام باقر(ع) سپاه ناحیه بقیه اله(عج) شیراز در یک اقدام خداپسندانه و جهادی ، اقدام به اعزام 40نفر از بسیجیان داوطلب جهادگر و متخصص به روستای محروم قالینی از توابع بخش خفر می نماید.


این اردوی جهادی در قالب اردوهای جهادی 7روزه از تاریخ 28تیرماه 1395 به مدت 7روز در روستای محروم قالینی برگزار خواهد شد که اهم فعالیت های این گروه جهادی عبارت است از : ساخت خانه ی عالم ، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در روستا ، ساختن چندین سرویس بهداشتی و حمام است.همچنین از دیگر فعالیتهای پیش روی این گروه جهادی که قرار است در این روستا انجام شود می توان به اجرای برنامه های فرهنگی متنوع از جمله "یادواره شهدا ، جلسات مشاوره مذهبی و خانواده ای ، برنامه های مذهبی از جمله کلاس قرآن و احکام " اشاره کرد.

از دیگر اقدامات این گروه می توان به برگزاری و اجرای مسابقات مختلف ورزشی در این روستا اشاره کرد . از دیگر اقداماتی که به امید خدا قرار است در این اردوی جهادی توسط بسیجیان جهادگر ، انجام شود " وزیت و معاینه" اهالی روستا است.


لازم به ذکر است که برای برپایی این اردوی جهادی جلسات متعدد با مسئولان نهادها مختلف انجام شده است و پیگیری های زیادی در این راستا با ارگان ها و نهاد های مرتبط انجام شده است .


همچنین کمک ها و مساعدتهای مالی جهت یاری رساندن به مردم محروم روستای قالینی از خیرین جمع آوری شده است و هماهنگی های مختلف جهت حل مشکلات جاری مانند : مشکلات کشاورزی ، بهداشتی ، عمرانی و پوشش صدا و سیما در این روستا با دستگاه های ذیربط انجام شده است .

باشد که این اقدامات مورد عنایت صاحب الزمان(عج) قرار بگیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی