سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

اگر مردم حلالمان نکنند چه کنیم؟

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ


«موسسه جبل عامل» در لبنان، مخصوص پسرها و «مدینة‌الزهرا» مخصوص دخترهای یتیم شیعه بود.

مجتمعی بود فرهنگی که هم مدرسه بود وهم خوابگاه. شهید دکتر چمران محبوبیّت خاصی در بین آن‌ها داشت.


یک‌بار با بی سیم خبر دادند که دکتر برای دیدنتان با ماشین به مدینة‌الزهرا می‌آید. به محض شنیدن این خبر بچه‌ها و مسئولان مجتمع رفتند و با اسلحه، اتوبانی را که از بیروت به سمت دریا منتهی می‌شد را بستند.


دکتر که از دور آمد و دید راه بسته است، تعجب کرد و پرسید: مگر اتفاقی در مدینة‌الزهرا افتاده است؟! چرا ماشین‌های مردم معطلند؟!


او بلافاصله خود را به افراد مسلح رساند وگفت: چرا اتوبان را بسته‌اید؟! مگر قرار است کسی  به این جا بیاید؟ وقتی جواب شنید که به احترام شما اتوبان را بستیم، هر دو دستش را بلند کرد و بر سر خود زد و گفت:

وای بر من وای بر من! اگر مردم حلالمان نکنند چه کنیم؟


بچه‌ها با تعجب پرسیدند: مگر اشتباهی از ما سر زده است؟ دکتر گفت: برای همین چند دقیقه‌ای که به خاطر من از عمرشان تلف شده فردا باید جوابگو باشیم وبعد دوباره گفت: وای برتو مصطفی باید از تک تک این افراد حلالیّت بطلبی!


او به سراغ ماشین‌ها رفت، سرش را از شیشه تک تک ماشین‌ها داخل می‌کرد و می‌گفت: آقا من را حلال کنید؛ این بچه‌های من را حلال کنید، اشتباه کردند.


به نقل از : دفاع پرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی