سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ق.ظ

مراسم یادواره شهدابه همت حوزه 5 امام باقر(ع) ، حوزه قمر بنی هاشم(ع) و حوزه اصناف همچنین شهرداری منطقه 8 در محل ارگ کریمخانی برگزار شد.

مراسم یادواره شهدابه همت حوزه 5 امام باقر(ع) ، حوزه قمر بنی هاشم(ع) و حوزه اصناف همچنین شهرداری منطقه 8 در محل ارگ کریمخانی برگزار شد.

 

در این مراسم که ابتدا با قرائت قرآن توسط قاری محترم ، آقای قربانی آغاز شد و پس از آن آقا تذروی نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی شهر به ایراد سخنرانی پرداختند . ایشان در صحبتهای خود رشادتهای رزمندگان و دلاوران 8سال دفاع مقدس را مورد تقدیر قرار داد و از جان گذشتگی های مردم را در دوران دفاع مقدس عامل پیروزی ملت ایران دانستند. وی درادامه اتکا به نیروی درونی و ظرفیت های داخلی را لازمه ی موفقیت دانست و اضافه کرد: نمود این موضوع را در دوران جنگ به عینه مشاهده کردیم و ملت ایران به این باور رسید که می تواند با توان داخلی بر مشکل ها فایق آید.

تذروی در آخر حاضران را به مطالعه ی سیره ی شهدا و رعایت مسائل دینی دعوت کردند و پیشرفت جامعه را در گرو تبعیت از سنت شهدا و روش ایشان می دانست.

پس از سخنرانی آقای تذروی ، سردار بهشتی ، مسئول بسیج محلات و مساجد کل کشور برای حاظران به سخنرانی پرداخت .ایشان با تبریک هفته ی دفاع مقدس به مدعوین ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را عامل انتشار خوبی ها و برکات در جامعه دانستند و شهدا را مظهر انسانهای پاک و کاملی دانستند که برای دیگر افراد جامعه به عنوان الگو می توانند به حساب بیاییند.

وی در ادامه با تاکید بر مساله اقتصاد مقاومتی ، جبهه های نبرد را جلوه گاه بارز این موضوع دانستند و اظهار داشتند در دوران دفاع مقدس ما هیچ امکانات پیشرفته ی موشکی برای دفاع ازایران نداشتیم ، حتی سیم خاردار را به قیمت های گران تر و به وسیله ی واسطه بهکشور وارد می کردیم و مورد استفاده قرار می دادیم .

وی افزود : ما مجبور بودیم که تانک های دشمن را منهدم نکنیم و آن را به صورت سالم از آنها بگیریم ، تابتوانیم از آن بصورت غنیمت استفاده کنیم . اما به حول و قوه الهی و اعتماد و تکیه به توان نیروهای داخلی ، در حال حاضر ایران اسلامی به آن حد از توان رسیده است کهدر خلیج فارس حرف برای گفتن دارد و کشورهای منطقه ایران را به عنوان یک نیروی مقتدر در سطح منطقه به حساب می آورند و این نیست به جز تلاشهای شبانه روزی و خالصانه ی جان بر کفان نیروهای مسلح ایران.

 

در ادامه ی این یادواره یک نمایش تئاتر با موضوع شهدا و خانواده ی ایشان اجرا شد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی