سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه



گروه جهادی عماریون حوزه 5 امام باقر(ع) جهت خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین به مدت یک هفته از تاریخ27تیرماه الی 2مرداد در روستای قالینی از توابع بخش خفر جهرم حضور یافت.

در این اردو جهادگران عماریون متشکل از 51نفر برادر و 11نفر خواهر ، اقدام به فعالیت در عرصه های عمرانی ، فرهنگی ، بهداشت و درمان و مطالبه گری از مسئولان نمودند.

در زمینه ی عمرانی اقدام به ساخت6سرویس بهداشتی و حمام به صورت تمام ساخت و خانه ی عالم و همچنین انجام فعالیت های تاسیساتی خرد و کلان نمودند.

در عرصه ی فرهنگی این گروه جهادی ، اقدام به برگزاری یادواره شهدای روستا کرد . همچنین از دیگر اقدامات میتوان به برگزاری مسابقات قرآن و اذان ، مسابقات ورزشی ، کتابخوانی اشاره کرد.


در زمینه ی بهداشت و درمان ، ویزیت و معاینه رایگان با حضور پزشک متخصص ارتوپت ، قلب و عروق انجام شد.

در طول مدت اجرای اردوی جهادی ، مسئولان بخش و شهرستان جهرم از جمله بخشدار خفر ،رئیس کمیته امداد خفر و جهرم ، امام جمعه ی خفر ، رئیس بهزیستی جهرم و سایر مسئولان و همچنین جناب سرهنگ دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیه اله(عج) و حجت السلام حاج آقا محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه اله(عج) و مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از نحوه ی فعالیت و تلاش این گروه جهادی انجام دادند.


از نکات قابل توجه در این اردوی جهادی 62نفره ، حضور جهادگرانی از اقشار مختلف جامعه در سن و سال های گوناگون و حضور 4نفر از افاغنه در بین این جهادگران بود که همگی از مشغله های خود در شهر شیراز گذشتند و به یاری مستضعفین روستایی شتافتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی