سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

وقتی کمک داور دل بوسکه را به زمین می زند+عکس

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ق.ظ

به گزارش خبرگزاری فارس، درحالی بازی سرد و بی رمق میان تیم ملی اسپانیا و ایتالیا در جریان بود، ویسنته دل بوسکه سرمربی اسپانیا در کنار زمین بود و کمک داور بدون اینکه بداند او هست با او برخورد شدیدی داشت و او را به زمین زد.

دیلی میل انگلیس درباره این اتفاق نوشت: نیمه اول بازی تقریبا هیچ موقعیتی نداشت و دل بوسکه آرام گرفته بود. کمک داور که از پشت خود خبری نداشت با سرعت زیاد در کنار زمین در حرکت بود که به سرمربی ماتادورها برخورد کرد و او را به زمین زد.

این منبع افزود: البته واکنش سرمربی 65 ساله و باتجربه بسیار جالب بود او برخواست و با کمک داور دست داد و با او خوش و وش کرد.



انتهای پیام/



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی