سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه


به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، روز چهارشنبه 30 دی ماه 1394 در جریان برگزاری صد و سی‌ و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اعلام شد، فرمانداری شیراز به سبب برخی مسائل مصوبه نامگذاری خیابان هجرت به نام شیخ باقر‌النمر را به شورا بازگردانده است!



این در حالی است که چند روز پس از شهادت شیخ باقر النمر رهبر شیعیان عربستان به دست رژیم آل سعود، شورای شهر شیراز طرح دو فوریتی نام گذاری یکی از خیابانهای شهر شیراز به نام شهید شیخ نمر مطرح شد که با اکثریت رای اعضا مورد تصویب قرار گرفت و نام خیابان هجرت به نام خیابان شیخ نمر تغییر پیدا کرد.

قبل از آن نیز، شورای شهر تهران، خیابان بوستان که سفارت عربستان سعودی در آن واقع است به خیابان آیت الله نمر باقر النمر تغییر نام داد اما وزارت خارجه در نامه ای با این تصمیم شورای شهر مخالفت کرد!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
حسین کازرونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی