سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

سومین حرم ، سیاهپوش شد

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳ ب.ظ
همزمان با اجتماع عظیم مسلمانان در بین الحرمین، از اربع مسیر رهسپار حرم نواده حسین بن علی شدند تا بگویند ما امروز آماده ایم تا حیات خود را هزینه ادامه حیات اندیشه های حسین ابن علی(ع)در اذهان انسان های آزاده کنیم.

پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در شیراز امروز صبح از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه با حضور گسترده عاشقان حسینی آغاز شد.

ایستگاه های صلواتی هیئات مذهبی و موکب های اربعین حسینی در حالی به راهیان حرم احمد بن موسی (ع) آب می دادند، که با اسامی ائمه اطهار نام گذاری شده بودند.

عزاداران حسینی در حالی که قطره های کوچک گلاب بر سر آنان فرود می آمد  با صدای مدیحه سرایی هیئات مذهبی هم نوا شده بودند و در حالی که به آرامی گام  بر می داشتند، همه با هم نوحه ها را زمزمه می کردند. آری، آنچه بر لبان آنان نقش می بست، اسامی خاندان عصمت و طهارت بود.

جوانان پرچم های رنگارنگ «لبیک یا حسین» و «کلنا عباسک یا زینب» را بالای سر برده بودند و با چشمانی پر از اشک آن را به حرکت در می آوردند و پیشاپیش گروه های جمعیتی که عاشقان حسین بودند، حرکت می کردند.آنها  همواره چشمانشان را به پرچم دوخته بودند تا همه بتوانند حرف دل آنها را بخوانند.

نمایشگاه هایی در طول مسیر برپا شده بود و در آن تابلوهایی در معرض نمایش قرار گرفته بودند که پیاده روی فرزندان ایران اسلامی را در سال های گذشته برای رسیدن به بین الحرمین به تصویر می کشید. 

امروز مردم شیراز در اربعین سالار شهیدان در حالی که همگی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) را مقصد خود قرار داده بودند، در طول مسیر به آنها خیره شده بودند و دلشان را به بین الحرمین می رساندند تا از راه دور بوسه ای بر ضریح شش گوشه حسین بن علی (ع) بزنند.

هیئات مذهبی مملو از جوانانی بود، که با ندای «یا حسین» بر سر و سینه خود می زدند تا آن روزی را نبینند که سر آنها از اندیشه حسینی و سینه آنها از عشق حسینی خالی باشد.

مقصد تمامی عزاداران حسینی حرم احمد بن موسی (ع) بود. هر چند آنان امروز نتوانسته بودند خود را به بین الحرمین برسانند، اما امروز با بوسه بر مضجع نورانی احمد بن موسی (ع) و برادرانش اربعین سالار شهیدان را به امام زمان خود تسلیت گفتند و پیمان شهادت بستند.

این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر در حرم احمد بن موسی علیه السلام به پایان رسید.



پایان پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۳۰
حسین کازرونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی