سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

ستاد هماهنگی اربعینیان سومین حرم اهل بیت

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ
ستاد هماهنگی اربعینیان سومین حرم اهل بیت در شیراز ، با حضور فرماندهان پایگاه های حوزه 5 امام باقر(ع) و شورای حوزه در محل مسجد باقرآباد تشکیل شد.
در این جلسه ضمن یادآوری اهمیت حضور دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت وطهارت در مراسمات مذهبی ، از تاثیر بالای حضور مومنان در مراسم زیبای پیاده روی اربعین سخن به میان آمد.این اجتماع بزرگ هر ساله توسط شیعیان جهان و در شرایط وخیم امنیتی بسیار حائز اهمیت است و اگر مدعیان آزادی بیان در رسانه های جهان ، انصاف خود را رعایت کنند باید آن را در رکوردهای گینس به ثبت برسانند ، اما مستکران جهان چشم خود را بر این تجمع میلیونی انسانی و الهی می بندد و آن را در رسانه های خود انعکس نمی دهند.

در حال حاضر ، شهر شیراز یکی از شهرهای مذهبی ایران اسلامی به شمار می آید که به فرموده رهبر انقلاب ، شایسته ی لقب "سومین حرم اهل بیت " در ایران می باشد ؛ لذا قرار است که بنای یک حرکت پر برکت در این شهر ریخته شود ، تا هرساله عاشقان حسینی و جاماندگان از رسیدن به خانه ی دوست و سرزمین پر رمز و راز کربلا ، پروانه وار در گرد نگین پر فروغی از خاندان پیامبر در شهر شیراز جمع شوند و حرم احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) را در بر گیرند.


حوزه مقاومت بسیج 5 امام باقر(ع) شیراز به نوبه خود و به رسم ادب بر خود وظیفه می داند که در این برنامه ی معنوی سهیم باشد و کمکی هرچند کوچک در راستای خدمت رسانی به "اربعینیان سومین حرم" انجام دهد ؛ از این رو جلسه ی تحت عنوان ستاد هماهنگی اربعینیان سومین حرم اهل بیت ، با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه ی این حوزه تشکیل شد و آخرین هماهنگی ها صورت گرفت.


زمان تجمع یکشنبه 30آبان1395 ، راس ساعت8 صبح در مجتمع فرهنگی شلمچه می باشد و مسیر راهپیمایی به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ می باشد . در طول مسیر موکبهایی در نظر گرفته شده است که خدمت رسانی به زائران این حرم مطهر را انجام می دهند و همچنین مراسمات عزاداری به صورت گسترده در دسته های عزادری در طول مسیر راهپیمایی برگزار می شود.



پایان پیام/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
حسین کازرونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی