سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

راهپیمایی اربعین از "شلمچه" تا "شاهچراغ"

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ
سردار کوشکی،معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خبر داد:


آیا جمعیت مومن و مومنه در سومین حرم اهل بیت ، احساس امنیت اجتماعی و فرهنگی می کنند؟ چرا باید هر فرقه ای که می خواهد منتشر شود و تبلیغ شود ، شیراز را محلی امن برای ترویج خود می داند؟

به نقل از روابط عمومی حوزه 5 امام باقر(ع) ناحیه بقیه اله(عج) شیراز ، سردار کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در جمع فرماندهان پایگاه های حوزه 5 امام باقر(ع) و ناحیه بقیه اله(عج) شیراز با بیان اهمیت حفظ شعائر اسلامی ، بر مساله ترویج فرهنگ پیاده روی اربعین که چندین سال است به حمداله باشکوه تر از سال قبل اجرا می شود تاکید داشتند و افزودند که شهر شیراز ، سومین حرم اهل بیت در ایران باید در عرصه ی کشور آنچنان مطرح شود که عاشقان و دلدادگان حسینی ، اگر نتوانستند به هر دلیلی برای اربعین سالار شهیدان به کشور عراق سفر کنند ؛ در عوض حرم احمد ابن موسی (ع) را همچون نگینی در بر بگیرند.

کوشکی در ادامه افزودند : کدام ملت و یا گروه و دسته ای در جهان وجود دارد که اینچنین عاشقانه در گرد یک اعتقاد و ایمان قلبی جمع شوند و برای این همدف از همه چیز خود بگذرند؟

ایشان تشیع را از نظر داشتن همچین بزرگوارانی معصوم که در جهان اسلام و دیگر ادیان بی نظر هستند ، برتر از دیگر شاخه های اسلام دانستند.

ایشان در ادامه اظهار داشتند : آیا ما به عنوان افراد حزب الهی و افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنیم ، واقف بر مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی آن هستیم؟ آیا جمعیت مومن و مومنه در سومین حرم اهل بیت ، احساس امنیت اجتماعی و فرهنگی می کنند؟ چرا باید هر فرقه ای که می خواهد منتشر شود و تبلیغ شود ، شیراز را محلی امن برای ترویج خود می داند؟

سردار کوشکی بیان داشتند : شما فرماندهان پایگاه ها به عنوان افرادی که هزینه ی این انقلاب به دوش آنهاست باید با کنار گذاشتن مشکلات کوچک و بی اهمیت ما بین اصحاب مسجد و پایگاه های مقاومت ، تمام توان خود را در راه حل مشکلات تمام اهالی محل خرج کنند و مردم را به انقلاب امیدوار کنند.

کوشکی افزود : دشمنی دشمنان ایران و انقلاب اسلامی هیچگاه تمامی ندارد ؛ آنها فقط در هر مرحله نقشه های خود را عوض می کنند و با تقویت اردوگاه های مختلف خود به جنگ دین و اعتقادات و اقتصاد مردم ایران می آیند و هرجا که حضور قشر مذهبی جامعه کم رنگ بود ، دشمن از همان نقطه ضربات خود را بر پیکره جامعه وارد می کند ؛ از این رو سردار کوشکی ، شرکت در برنامه هایی که در آن خیل عظیم عاشقان اهل بتی حضور دارند را باعث دلگرمی آحاد مردم دانستند و از تمام آحاد مردم شیراز دعوت کردند که در مراسم پیاده روی که قرا است در سومین حرم اهل بیت در روز اربعین از محل مجتمع فرهنگی شلمچه آغاز شود و به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی ختم شود ، شرکت کنند و با حضور خود وجهه ی مذهبی شهر شیراز را به جهانیان نشان دهند .

ایشان از برپایی موکب هایی در مسیر حرکت عاشقان حسینی در مسیر مراسم خبر دادند و از دوستداران امام حسین(ع) و آن دسته از افرادی که قصد دارند در اجرای هرچه بهتر و باشکوه تر این برنامه ی اسلامی مشارکت کنند ، خواستند که با پایگاه های مقاومت بسیج که در مساجد شیراز مستقر هستند ، هماهنگی های لازم را انجام دهند.

پایان پیام/
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
حسین کازرونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی