سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

توزیع شیرکاکائو نذری

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ
به گزارش روابط عمومی حوزه 5 بسیج امام باقر(ع) شیراز ، پایگاه مقاومت ثاراله(ع) مستقر در مسجد خیرات با همکاری کانون فرهنگی هنری این مسجد در صبح روز اربعین ، اقدام به توزیع شیرکاکائو در روبروی مسجدخیرات کرد.


برنامه ی توزیع شیرکاکائو نذری ، توسط پایگاه ثاراله(ع) چند مدتی است که به یک فرهنگی تبدیل شده است و با حضور پرشور اعضای واحد نوجوانان این مسجد در اجرای این مراسم ، شور و نشاطی معنوی به محله القا می شود.


از جنبه های مثبت این مراسم می توان مشارکت اعضای نواجوان مسجد را در اجرای یک مراسم دینی و اجتماعی نام برد ، به این صورت که اینگونه همدلی ها باعث افزایش روحیه مشارکت در نوجوانان می شود.


پایان پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۳۰
حسین کازرونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی