سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

دلنوشته ها و اشعار جالب

سردار شهید محمد اسلامی نسب

1- شهادت آنچنان شیرین و لذت بخش است که با هیچ کدام،از وعده های دینوی او را مقیاسی نیست. شهادتی که دشمن با هیچ سلاحی علیه او نمی تواند به مبارزه در آید و همه تیغ های دشمن در مقابلش کند و بی اثر است.



2 - من هر وقت نام مبارک بی بی فاطمه الزهرا (س)را به زبان میارم نا خودآگاه از خود بی خود میشوم و مطمئن هستم که ایشان ما را شر منده نمیکنه

پیوندهای روزانه

اگر شخصی درک کرد که ایران عزیز در حال حاضر در وسط یک جنگ به شدت وحشیانه و مهندسی شده قرار دارد ، آن وقت از مسائل کوچک ، معضلات بزرگی نمی سازد و در محیط مسجد و پایگاه بسیج به فکر جذب جوانان و هدایت قلوب مسلمین می افتاد.

به نقل از روابط عمومی حوزه 5 امام باقر(ع) ناحیه بقیه اله(عج) شیراز ، محمد جعفر دوستدار فرماندهی ناحیه بقیه اله(عج) در جمع فرماندهان پایگاه های تابعه ی این ناحیه مقاومت از شیراز ، ضمن عرض تسلیت به دلیل ایام اربعین سالار شهیدان ، بسیجیان این ناحیه را تشویق کردند که در برنامه ی راهپیمایی و تجمع عاشقان حسینی در شیراز شرکت کنند.


فرمانده ناحیه بقیه اله(عج) شیراز در ابتدای سخنان خود از نقش تاثیرگذار و کلیدی مسجد در پویایی جامعه ی اسلامی سخن به میان آورد و فرمانده پایگاه موفق را فردی دانستند که برای تمام اقشار محله برنامه داشته باشد ، برای زنان خانه دار محله برنامه داشته باشد ، برای دانش آموزان محله برنامه داشته باشد ، حتی برای معتادان محله برنامه داشته باشد و بتواند دوستی و برادری اسلامی را در میان اصحاب مسجد و پایگاه مقاومت و دیگر گروه های فعال در مسجد بوجود بیاورد.


دوستدار در ادامه از تبدیل شدن پایگاه های مقاومت به پاتوقی برای یک گروه خاص ، هشدار دادند و بر این نکته تاکید داشتند که پایگاه بسیج باید برای جذب نیرو برنامه های بلند مدت داشته باشد و از ظرفیت امام جماعت و روحانیت در این مساله باید استفاده لازم را انجام دهد.

ایشان افزودند : فاصله گرفتن از نماز جماعت و مسجد یکی از زنگ خطرهای جامعه اسلامی است که پایگاه های بسیج باید در وهله نخست با اتصال جلسات حلقه های صالحین خود به نماز جماعت مسجد ، اولین قدم را در احیای این مراسم پرشکوه مسلمین انجام دهند.


سرهنگ دوستدار در پایان بر این نکته تاکید داشتند که اگر شخصی این موضوع را درک کرد که ایران عزیز در حال حاضر در وسط یک جنگ به شدت وحشیانه و مهندسی شده قرار دارد ، آن وقت از مسائل کوچک ، معضلات بزرگی نمی سازد و در محیط مسجد و پایگاه بسیج به فکر جذب جوانان و هدایت قلوب مسلمین می افتاد و با مدارا و صبر از حق خود هم می گذشت . این از خود گذشتگی تنها زمانی رخ می دهد که فرد متوجه باشد در میان کارزار جنگ نرم قرار دارد.


پایان پیام/


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
حسین کازرونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی